zaterdag 5 januari 2013

Challenge #12 Alles Mag/Anything Goes

Allereerst willen we jullie als  Design Team van MCSC  een creatief 2013 toewensen!
Wij hopen dat jullie ook dit jaar weer vol enthousiasme met ons mee doen.

Helaas hadden we in de maand December niet zoveel inzendingen als dat we hadden in November maar dat mag de pret niet drukken want ook deze keer kwamen er weer hele mooie creatieve kaarten voorbij.
Wat ons natuurlijk brengt bij de top drie van de maand December.

Op de eerste plaatst de prachtige kaart van Anja

Tweede is geworden Mariette

en op de derde plaatst staat Ellen

Deze maand 2 eervolle vermeldingen voor Lia het was een nek aan nek race met Ellen en Marfien met de tip om een digitale stempel te gebruiken om te paperpiecen!

Natuurlijk hebben we ook nog de random winnaar


en dat is deze keer nummer 12 en dat is Jackelien.

Nemen jullie binnen 1 week even contcat met mij op? Dan zorg ik dat jullie stempelsetjes zo snel mogelijk naar jullie toegestuurd worden. Alvast heel veel stempelplezier ermee.

En dan nu de challenge, na alle drukke feestdagen een heerlijk rustige challenge waarin alles mag, als het maar clean & simpel is.

Veel uitleg behoeft dit niet en dat is wel zo relaxed. Dus laten we snel beginnen met de inspiratie voor het nieuwe jaar.

Beginende met onze gastdesigner voor deze maand.


Marjan Küppers winnaar challenge november.


De rest van het DT heeft gebruikgemaakt van een digistamp van Shelly's images. Zij is 1 van onze sponsors deze maand.

                                                                           Bianca:

Een winters kaartje..



Natuurlijk hebben we ook deze maand weer hele mooie prijzen. 

Voor de nummer 1 is dat een kadobon ter waarde van 10 euro bij Just a note 


Voor de nummer 2 en 3 van de top 3 en de random winnaar stelt Shelly's images een waarde bon ter waarde van 6 dollar beschikbaar deze is goed voor 2 digitale stempels uit haar webwinkel.



33 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik in de top 3 ben beland! De andere dames ook van harte gefeliciteerd! De nieuwe challenge biedt weer volop mogelijkheden, dus ik ga zeker weer meedoen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf zeg ben ik zomaar winnaar van deze challenge zeg!!!!!! Hoe kun je het jaar nu beter beginnen als zo? Heel erg bedankt hoor en ook de nieuwe challenge staat me wel aan ga het proberen.
    Natuurlijk de andere dames ook van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg!
    misschien waag ik me er ook aan
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes heeft het dt en de gdt gemaakt zeg!
    Net jullie blog ondekt (Via Inge) en ik kome zeker vaker langs, en ik heb ook een kaartje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaarten ik heb er zo'n inspiratie van gekregen dat ik een heleboel kaarten heb gemaakt.
    Is het de bedoeling dat ik ze in 1 keer post of per stuk?
    Hoor graag van jullie groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag alles in 1 keer posten maar je mag ook zo vaak posten als je wilt zolang de kaarten maar voldoen aan de regels van de uitdaging. Als je drie kaarten maakt en ze alle drie afzonderlijk post maak je wel meer kans op de random prijs.

      Verwijderen
  6. Goede start van het nieuwe jaar!
    Groet anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heel leuke challenge deze keer en ik denk dat het deze keer wel lukt om weer eens mee te doen, misschien met meer, maar dat hangt even af of ik nog de tijd vind deze maand
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  7. Mooie top 3, gefeliciteerd dames! Wat een prachtige uitwerkingen van het DT!!

    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes zijn er gemaakt! Via Marit ben ik bij dit blog terecht gekomen, leuk! groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor het CAS-team: Succes in 2013! Wat leuk dat ik een eervolle vermelding kreeg! Dat stimuleert voor de nieuwe challenge waarbij je zelf bepaalt wat je maakt. Maar toen ik eraan beginnen wilde was het toch lastig om een goed idee te vinden.
    Maar het is weer gelukt!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog een 2e bericjhtje, want ik merk dat de link naar mijn kaart niet werkt. Hoe kan dat? Dezelfde kaart dus nog een keer, maar nu met een link naar mijn hele blog.
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd de winnaars van de vorige challenge...en leuk weer deze eerste nieuwe challenge van het nieuwe jaar, met prachtige voorbeeldjes..
    Ik heb er mijn kaartje ook bij gelinkt staan
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Mr.linky is not working so here's my entry
    http://deeptistephens.blogspot.in/2013/01/an-embroidery-frame.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi dames, zojuist heb ik mijn kaartje gelinkt.
    Ik ben van de party.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt! Het vogeltje is wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke en inspirerende voorbeelden! M'n eerste staat er al weer bij! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Allemaal, er staan weer mooie kaarten bij. Ik heb de mijne ook geplaatst vanavond. Groetjes Marianne Seip

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoihoi,

    Ik heb pas jullie blog ontdekt en ben volger geworden. Vandaag heb ik voor de eerste keer een kaartje gepost. Ik vind het best moeilijk om weinig op mijn kaart te verwerken (het is voor mij dus een echte challenge) en hoop dus dat er niet teveel op de kaart zit en dat de kaart dus goedgekeurd wordt door jullie.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn er weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt! Krijg daar altijd veel inspiratie van. Ik doe graag mee!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeer leuke challenge, zoveel mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog niet eerder heb ik op deze manier een kaartje gemaakt, dus dit was een uitdaging voor mij, het is geplaatst. Ik vond het erg leuk om zo een keer te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een leuke challenge, en wat een mooie VB-kaartjes hebben jullie DT weer gemaakt
    Mijn kaartje staat er ook bij gelinkt nu....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige voorbeeldkaarten.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog maar een kaartje geplaatst. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaartjes van het DT team!! Ik vond het erg leuk ze te maken voor deze challenge.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie voorbeelden van het DT! Gezellig dat alles mag, ik doe graag mee! Bedankt voor een leuke challenge!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie voorbeelden.
    En leuk om ald ie verschillende uitwerkingen te zien van 1 stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Op het nippertje toch nog een kaartje gelinkt! Bedankt voor de uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wou nog een kaartje toevoegen, maar blijkbaar kan dat niet meer... Ik dacht dat we nog tijd hadden tot de volgende challenge, of heb ik het nu zo mis?
    Mijn kaartje is te vinden op http://creanijn.blogspot.be/2013/01/cas-kaartje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ook ik zou nog heel graag mee doen, maar het lukt mij ook niet om m'n creatie in te voegen...
    mijn kaartjes kan je vinden op http://isabelle-isabelleskunstjes.blogspot.be/challenges
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb hetzelfde probleem als Creanijn en Isabelle. 'k dacht nog een kaartje in te zenden maar het lukt me ook niet.
    Hier vind je mijn kaartje http://letsmakesomemagic-yvette.blogspot.be/2013/01/less-is-more.html
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wil meedoen maar het lukt niet .
    http://creatiesmarian-creatiesmarian.blogspot.nl/
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen