zaterdag 13 april 2013

Challenge #16 Sketch


Yes! Saturday morning and it is time for a new challenge. This time Bianca is challenging us to make a new CAS creation with this sketch.

Yes! Het is zaterdagochtend dus tijd voor een nieuwe challenge. Vandaag daagt Bianca ons uit om een nieuwe CAS creatie te maken met deze sketch.


 This week winner will receive a voucher from Shelly's images. 

Deze week heeft Shelly's images een waardebon ter beschikking gesteld voor digistempels


Let's take a look for the creations from our Design team.

Dit is wat het designteam er mee heeft gedaan.


Bianca:


Marlieke:



Sientje



Lianne



Yvonne


Ellen:


Anja:


Please be sure when you link up your creation that it is a new clean and simple creation and that you link up to the blogpost with your creation and not your whole blog. Unfortunately we see every time again creations that are not CAS or there is been linked up to the whole blog instead of the blogpost with the creation. 

Als je een link achterlaat voor de creatie die je voor de uitdaging hebt gemaakt zorg er dan voor dat je naar de blogpost waar je creatie in staat linkt en niet naar je hele blog en dat het een creatie is volgens het clean and simple principe. helaas zien we regelmatig dat er naar het gehele blog is gelinkt dit kost ons erg veel tijd om je creatie te vinden of blijkt een creatie niet te voldoen aan de voorwaarden van het CAS principe.


13 opmerkingen:

  1. leuke uitdaging/sketch, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke challenge, ik ga zeker mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke uitdaging zeg! Mijn uitwerking is toegevoegd aan Mr Linky!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kaartje is ook toegevoegd... leuke blog dit zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sketchchallenge weer,mooie voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt,
    mijn kaartje staat er ook weer bij

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaartje geplaatst en hopelijk ook goed gelukt. Hij gaf eerst een ouder kaartje aan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net mijn kaart geplaatst maar ik geloof dat het niet helemaal gelukt is de eerst is verkeerd gegaan.
    Ik hoop dat het nog verholpen kan worden
    Gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt! Ik doe graag mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave sketch en mooie voorbeelden!
    Bedankt voor de uitdaging.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb heel wat inspiratie opgedaan door jullie voorbeelden. Zal zo vlug mogelijk mijn eigen kaartje plaatsen.

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
    Ik wik ook graag een kansje wagen en heb mijn kaart erop gezet.

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen