zaterdag 11 mei 2013

Challenge #18: photo-inspiraton



And here we are again, with challenge 18 at Crazy for CAS. This time we have a beautiful inspiration photo  which offers many possibilities. And for the fast one's among us this photo is a perfect inspiration for a mother's day card. 

En daar zijn we alweer, met challenge 18 bij Crazy for CAS. Deze keer hebben we een mooie inspiratiefoto voor jullie die veel mogelijkheden biedt. En de vluggelingen onder de bloggers, kunnen deze inspiratie-foto-challenge prima gebruiken om nog een kaartje (of andere creatie) voor moederdag te maken.

Here is our beautiful inspiration photo: 

Dit is de prachtige inspiratiefoto:


And of course we have a beautiful prize again that you can win  brought to you by Scrap-Unlimited 

En niet te vergeten we hebben natuurlijk ook nog een leuke prijs die je kunt winnen beschikbaar gesteld door Scrap-Unlimited 


Are you joining us again? We would love to see what this photo will inspire you to make.You have time until Friday evening May the 24th.
For clarity: the theme mother's day is an option, so you don't have to. As long as we can see that you have used the picture as inspiration.

Doen jullie ook weer gezellig mee? Je hebt de tijd tot en met vrijdagavond 24 mei.
Voor de duidelijkheid: het thema moederdag is een OPTIE, dus niet verplicht. Als we in je uitwerking maar duidelijk terug kunnen zien dat je de foto als inspiratie hebt gebruikt.























8 opmerkingen:

  1. Mooie foto en hele leuke voorbeeldkaarten! Ik heb nog eens een poging gedaan :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi boeket/ foto! Thanx hiervoor! Mijn uitwerking is gepost...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog eens een challenge meegedaan wegens tijdsgebrek lukt het niet altijd maar deze vond ik leuk om wat tijd vrij te maken en mijn hoofd is leeg te maken,mooie voorbeeld kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook weer eens mee! Toffe voorbeelden en een pracht van een inspiratiefoto!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Judith vond dat ik m'n kaart moest insturen voor jullie uitdaging. Bij deze :)
    groetjes, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto en veel prachtige voorbeelden ter inspiratie! Ik doe graag weer mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, hoi, doordat het e.e.a. niet helemaal goed gedaan is, wil ik jullie vriendelijk vragen om nr. 18 te verwijderen. Ik doe wel heel graag mee aan deze leuke challenge onder nr. 20. Alvast bedankt voor de genomen moeite, Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen