zaterdag 25 mei 2013

Challenge #19 Ton-sur-ton.


Good morning, already two weeks have passed since the last challenge at Crazy for CAS and so we are back today with a new challenge: ton-sur-ton. This means nothing more or less than that you need to create a CAS creation where you use 1 color in different color shades. White is allowed as a base and black for the text or the lines of a coloured stamp.

Goedemorgen, alweer twee weken voorbij sinds de laatste challenge bij Crazy for CAS en dus zijn we vandaag weer terug met een nieuwe challenge: ton-sur-ton. Dit betekent niets meer of minder dan dat je een CAS-creatie moet maken waarbij je gebruik maakt van 1 kleur in verschillende kleurnuances. Wit is toegestaan als basis en zwart voor de tekst of de lijnen van een ingekleurde stempelafdruk.

Our sponsor this week is Stampinback with this sunny stampinset. 

Onze sponsor deze week is Stampinback met dit zonnige stempelset. 



 Get inspired  by the  fantastic cards our team has made to inspire you. We hope to see your beautiful ton-sur-ton creation back at Mister Linky. As usually you will have two weeks to play along with this challenge. 

 Laat je inspireren door de fantastische voorbeelden die ons team heeft gemaakt en hopelijk zien we jouw mooie ton-sur-ton creatie terug bij Mister Linky. Ook voor deze uitdaging heb je weer twee weken de tijd.

Ellen:


Lianne:



Marlieke:


Anita


Yvonne




Marit


Marion


Miranda


Well if this is not an abundance of inspiration? You have until Friday 7th of June 8 PM to link your creation.

Nou als dit geen overvloed aan inspiratie is? Je hebt tot vrijdag 7 Juni 20:00 om je creatie te linken.


14 opmerkingen:

  1. Klopt het dat de challenge dit keer niet 2 maar 1 week duurt? Gave voorbeelden trouwens!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja als je de datum in het bericht bekijkt inderdaad wel. Foutje van ons, dat was niet de bedoeling. Goed opgemerkt. Je hebt gewoon twee weken de tijd, dus tot en met vrijdag 7 juni 20:00. Sorry voor de verwarring!

      Verwijderen
  2. mooie opdracht en mooie voorbeeldkaarten dames!
    nog een prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging! Alleen ik heb geen idee hoe ik mijn kaartje hier kan uploaden.. Mijn naam staat er nu wel.. Nu mij kaartje nog.. Heb hem wel op mij blog.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden dames! Ik vind ton-sur ton persoonlijk altijd heel leuk en heb het ook al verschillende malen op een kaart toegepast dus met deze challenge kan ik wel wat en ga zeker proberen mee te doen! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeelden, ben meteen aan de slag gegaan !
    Ben benieuwd of het CAS genoeg is !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge, ik hou wel van ton-sur-ton.
    Complimenten aan het designteam.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeelden , mijn kaart heb ik
    gestuurd ,hoop dat ie cas genoeg is ;)

    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VRAAGJE: mag je ook een kaart plaatsen die je al eerder op je blog hebt geplaatst of moet het een spikslinternieuwe creatie zijn? Ik verneem graag van jullie ;) Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag niet teruglinken naar eerdere creaties. Je creatie dient of nieuw te zijn of nog niet eerder op je blog getoond te zijn.

      Verwijderen
  9. Haha, ik dacht net op tijd te zijn, maar ik lees in de reacties hierboven dat deze challenge tot 7 juni duurt. En ik maar denken dat de weken zo snel gaan ;-). Jullie prachtige voorbeeld kaarten brengen mij inderdaad inspiratie, geweldig zijn ze weer! Ik doe graag weer mee.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig bedankt voor de top3 plaats van de vorige challenge....ook nu weer een leuke opdracht...mijn kaartje staat er ook weer bij
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen