zaterdag 29 juni 2013

Winnars Challenge #20 Jongens/mannenkaart.

                           Saturday, time to announce the winners from challenge #20: Masculine cards.

Zaterdag, tijd om de winnaars van challenge #20 jongens/mannenkaart bekend te maken.

Our top 3 winners are:

Onze top 3 winnaars zijn:

1 - Beverley


 2 - Hannelie


3 - Gonny


Our Crazy for CAS winner this time is,

Onze Crazy for CAS winnaar is deze keer,

Cynthia


This time we have also a honorabel mention,

Deze keer ook nog en eervolle vermelding,

Craftilicous


Cynthia please contact me so I can send you your price as soon as posible

Cynthia als je even contact met me opneemt dat kan ik je je prijs zo snel mogelijk toe sturen.

You have still time to play along with our Washitape challenge. The challenge will end friday July the 5th at 8 PM

Je kunt nog steeds meedoen met onze washitape uitdaging. de challenge sluit vrijdag 5 juli om 20:00

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat ik gewonnen heb. Bedankt. Ik ga mijn gegevens mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for picking me as a top 3 winner! Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen