zaterdag 6 juli 2013

Challenge #22: Sketch


Good morning all and welcome to yet another new challenge at Crazy for CAS. When we say CAS (Clean and Simple) we often think of cards without (many) layers. This time we want to challenge you to make a card with the sketch below which is one layers. Note: make sure your creation will be CAS, so with enough white space!

Goedemorgen allemaal en welkom bij alweer een nieuwe challenge bij Crazy for CAS. Bij CAS (Clean and Simple) denken we vaak aan kaarten of creaties zonder al teveel laagjes. Deze keer willen wij jullie uitdagen om met onderstaande sketch aan de gang te gaan, waarbij wél gebruik gemaakt wordt van laagjes. Let op: zorg ervoor dat je creatie wel CAS blijft, dus met voldoende witruimte!

Geniet mee met de voorbeelden van het DT:

Marlieke:
(klik op de foto voor een vergroting zodat de geëmbosste dots goed zichtbaar zijn)

Ellen:




Sientje 


Anita



And yes we have an other great price to win. You can win this great stamp set from Stampinback

En natuurlijk kun je ook deze keer weer een erg mooie prijs winnen. Deze mooie stempellap beschikbaar gesteld door Stampinback.


Please only direct links. We see too often links to the whole blog which means a lot of searching work for us.

Plaats AUB alleen links direct naar je creatie voor deze uitdaging. We zien nog te vaak linken naar het gehele blog wat ons veel zoekwerk oplevert.

You have until friday july the 19th 8PM.

Jullie hebben tijd tot vrijdagavond 19 juli. 20:00


7 opmerkingen:

  1. Hoi Sientje
    Hele leuke sketch en daar heb ik deze keer ook weer eens een kaartje voor gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging! Mooie voorbeelden ook. Ik heb ook een kaartje gemaakt en staat op m'n blog.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn allereerste deelname!
    Succes iedereen
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke sketch. We hebben weer ons best gedaan er iets moois van te maken.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zojuist mijn kaartje proberen te plaatsen, maar ik zie mijn naam niet tevoorschijn komen. Bij mr Linky zie ik mijn naam wel. Groetjes, Nelleke http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/2013/07/zomer-en-kerst.html
    Daarom even de link erbij gezet.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoi! De sketch was super leuk om te maken!! Ik heb mijn kaartje erbij gezet :-)
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen