zaterdag 14 september 2013

Challenge #27 casing a card from ...

It's Saturday morning, so time for a new challenge. Before we start with the new challenge, we want to thank Lianne for her work in our DT team. Lianne had to decide to stop her DT-work for Crazy for CAS. We will miss her a lot.

Het is weer zaterdagmorgen, dus weer tijd voor een nieuwe challenge. Voordat we de nieuwe challenge aan jullie presenteren, willen we eerst Lianne bedanken voor de tijd die ze in het DT van MCSC / CFC heeft meegedraaid. Lianne heeft helaas besloten om te stoppen met haar DT-werk voor Crazy for CAS.  Wij zullen haar zeer zeker gaan missen.

This time we have a different kind of challenge for you. Sometimes it is delicious to case some ones card and that is what we are going to do this time! Ellen found this beautiful card from Debby Hughes. The DT cased her card and. ... Debby is joining us as guest designer, isn't that fun?! Debby, thank you very much we are allowed to use your card as inspiration.

Deze keer hebben we een keer een ander soort opdracht voor jullie. Soms is het heerlijk om een kaartje te liften en dat mag deze keer dan ook! Ellen zocht deze prachtige kaart van Debby Hughes uit. Het DT heeft de kaart zo goed mogelijk proberen te liften en..... Debby was zelfs gastdesigner, is dat niet leuk?! Heel hartelijk dank Debby dat we je kaart als inspiratie mogen gebruiken en dat je gastdesigner wilde zijn.

Here is Debby's card,

De te liften kaart is deze:


Guest designer Debby Hughes





Sientje







Anja;






Hope you will join us again.
You will have until friday september the 27th 8PM

Wat maken jullie ervan?
Je kunt je inzending linken tot en met vrijdagavond 27 september 20:00

13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen wat een leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten
    groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke challenge. Had meteen inspiratie. Mijn kaart inmiddels geplaatst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verwijderen jullie hem dames? Ga ik opnieuw aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for inviting me Sientje! A wonderful array of gorgeous cards! I love the overlapping sentiment of your card and the gradients of colour :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een poging gedaan, hoop dat hij aan de voorwaarden voldoet. Is de eerste keer dat ik hier meedoe. Vind het een erg leuke uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge weer meiden!! En hele mooie voorbeelden!! Ik probeer weer mee te doen :-)
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij ook de eerste keer ... blijkbaar toch iets misgedaan. Link naar mijn kaartje is er wel maar bij de anderen zie ik toch iets meer. Wat doe ik fout?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk dat het nu gelukt is. Nummertje 12 mag je verwijderen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo , mijn kaart is er !!! Was een heel gedoe, maar weer leerzaam !
    Leuke challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lang niet meer een kaartje gemaakt, maar vond deze opdracht toch wel zo leuk.
    Meteen een kaart voor Halloween in the pocket :-)
    Dank jullie wel voor deze uitdaging en er zijn supermooie voorbeelden/ inspiratie kaartjes gemaakt door het designteam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke opdracht. mooie voorbeelden om te zien.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie te liften kaart en te gekke voorbeelden van het DT!
    Bedankt voor een leuke challenge!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen