zaterdag 22 maart 2014

Winners challenge #39 Sketch


Goodmorning all. Time to announce some winners. We have seen so many beautiful cards made with our sketch and it wasn't easy to choose a winner. For me, you are all winners. But unfortunately we can have only one winner and one top 3.

Goedemorgen. Tijd voor het bekend maken van de winnaars van onze sketch challenge. en dames o, o, o, wat hebben jullie het ons moeilijk gemaakt deze keer. Als het aan mij ligt zijn jullie allemaal terechte winnaars maar helaas wij hebben maar 1 prijs om weg te geven en maar 1 eerste plek in de top 3. 

The winner from our top 3 is

Op de eerste plek in de top 3 staat



Nicole please contact me, for you the opportunity to be our guest designer.

Nicole wil je contact met me opnemen? Je mag onze gastdesigner zijn voor een van de volgende challenges.

2  - Nelleke


3 - Brenda


and our Crazy for CAS winner is 

en onze Crazy for CAS winnaar is



Margot please contact me, you've won the gift voucher from 10 euro's to use in the webshop from Made by Maly

Margot wil je contact met me opnemen?  Je hebt de kadobon van Made by Maly ter waarde van 10 euro gewonnen.



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, schitterende kaarten!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta! Dankjewel! De andere meiden ook van harte en Margot veel shop-plezier met je bon:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, stuk voor stuk mooie kaarten. Geniet van jullie ereplaatsjes

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! dat had ik niet verwacht, dat ik zou winnen!!! Bedankt Crazy For Cas! Andere meiden ook gefeliciteerd met jullie top3 notering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for visiting my card, you've got a nice web page here :)

    BeantwoordenVerwijderen