zaterdag 16 augustus 2014

Challenge #51 Watercolouring


Goodmorning all. Time flies and it is already time for a new challenge.

Goedemorgen allemaal, alweer een week voorbij dus weer tijd voor een nieuwe uitdaging.

This challenge is sponsored by AnMaCreatief

Deze uitdaging wordt gesponsord door AnMaCreatief.



With this beautiful stamp.

Met een wel heel erg mooie stempel.


This time a nice watery challenge. Because we would like to see creations with the watercolour technique That can be a background created with a watercolour technique or a stamp colored with watercolours.  And no, you don't have to use watercolor paint. Distress ink or other water-based inks may also be used. As long as we can clearly see that you have used the ink/paint with water.
Here a link to a very nice and super easy watercolour technique with embossing folders.

Deze keer een lekker waterige challenge. Want we willen graag creaties zien met de watercolour techniek.  Dat kan zijn een achtergrond gemaakt met een watercolour techniek of een stempelafdruk ingekleurd met watercolour. Of je maakt gebruik van de waterverfstrepen stempels die je nu veel ziet. En nee je hoeft niet persee gebruik te maken van waterverf. Distress inkt of andere waterbasis inkten mogen ook gebruikt worden. Zolang we maar duidelijk kunnen zien dat je de inkt/verf met water heb gebruikt. En hier nog even een link naar een erg leuke en super makkelijke watercolour techniek met embossing folders.

The designteam had made some beautiful inspiration for you.

Het designteam is lekker bezig geweest met supermooie resultaten.

Sientje








You can link up your creation until friday August the 29th 8PM

Je kunt je creatie linken tot vrijdag 29 augustus 20:00


13 opmerkingen:

  1. Het is alweer een tijd geleden dat ik heb deelgenomen aan de challenges, maar deze kon ik niet weerstaan. Mooie voorbeelden van het DT team.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fabulous DT cards and great challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just linked my card (You're So Sweet). Sorry, somehow it also linked to an old post ... please delete my first entry (#8). Thank you. Loll xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden heeft het DT gemaakt. Dit is voor mij mijn eerste water colour kaart ik vond het heel leuk om doen. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful inspirational cards!! Kindly delete entry no 10, Sorry I have posted two times by mistake.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging. Zo leuk, dat ik drie keer een creatie heb ingestuurd. Een daarvan is ook nog eens dubbel geplaatst, willen jullie die weer verwijderen? Kan ik dat zelf ook doen trouwens?

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. THanks for the fantastic DT designs--inspiring as always!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk om weer eens een kaartje te maken bij jullie uitdaging, ga ik zeker weer vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke uitdaging zeg, ik ben er in ieder geval heerlijk mee aan de gang gegaan en op mijn blog staat het resultaat. Ik heb trouwens gelatos en water gebruikt, ik hoop dat dat ook mag, het geeft in ieder geval een leuk resultaat.
    Bedankt voor de inspiratie,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen